środa, 24 lutego 2016

Niedrogie i przyzwoite pędzelki - Beauty Crew

Witajcie,

dziś na tapecie pędzelki- szybko, krótko i treściwie mam nadzieję.

Pędzelki zakupiłam jakiś czas temu przez internet, skusiłam się niewysoką ceną i ładnie wyglądającym na zdjęciach włosiem. Zakupiłam cztery sztuki, o każdym po słówku opowiem poniżej:

BCP 80 - Wg producenta przeznaczony do aplikacji korektora, pudru, rozświetlacza lub kosmetyków mineralnych. Używałam go do korektora mineralnego sypkiego, obecnie do rozświetlacza- jest niewielki i precyzyjnie nakłada produkt tam, gdzie chcę. Rozmiar pędzla posłużyć może też do konturowania np. nosa.
Włosie syntetyczne, milutkie, miękkie, nie wypada ani trochę (podobnie w innych pędzlach Beauty Crew). Poza tym jego malutki rozmiar zwraca na niego uwagę innych :) Godny polecenia! Cena:13zł

BCE 20- Precyzyjny pędzelek do nakładania cieni, zarówno na powiece górnej, jak i do podkreślania powieki dolnej. Owalny kształt włosia sprawia, że cienie dobrze się rozprowadzają. Używam głównie do powiek dolnych, służy mi też do rozcierania kresek w celu zmiękczenia linii. Wykonany z włosia naturalnego, przez co nie jest AŻ tak milusi, jak syntetyki. Ale również polecam! Cena: 7zł

BCE 75- Producent przeznaczył go do brwi i eyelinera. Ja używam tylko do podkreślania brwi, jest odpowiednio zbity, ale i sprężysty- co jest baaaardzo ważne, ponieważ nie "rozczapierza" się podczas precyzyjnego malowania. Pędzel z elastycznego włosia syntetycznego, ściętego po skosie w spłaszczonej skuwce.Bardzo lubię, jest faworytem wśród pędzelków do brwi. Cena: 7zł

BCT 22- Spiralka - wiadomo: do rozczesywania rzęs po zbyt grubo nałożonym tuszu i do wyczesywania brwi z nadmiaru produktu.Używam rzadko do wyczesywania produktu z brwi, ponieważ jest trochę za sztywna i drapie za mocno. Wolę bardziej miękką spiralkę by Folaron. Cena: 5zł





 Za niewysokie ceny i naprawdę fajne włosie- polecam! (za wyjątkiem spiralki)

A wy macie jakieś pędzle z tej firmy i też polecacie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz