wtorek, 18 marca 2014

dzika Syberia czyli Natura Siberica

Słów kilka o żelu pod prysznic, który czekał w kolejce do użycia już jakiś czas...

Dwa żele NS dostałam w prezencie od przyjaciółki, która kupiła je między innymi dlatego, że są rosyjskiego pochodzenia (moje mają oryginalne napisy w języku rosyjskim) - a uczyłyśmy się tegoż języka w szkole..heh...;) Jeden z nich został już pusty, była to wersja fioletowa z irysem syberyjskim "Gładkość skóry", teraz przyszedł czas na różowy "Tonizujący" żel z różą.

mojadrogeria
Producent opisuje: 
Zacznij nowy dzień razem z budzącymi Cię zapachami świeżych syberyjskich ziół. Tonizujący żel pod prysznic dodaje sił, dając Twojej skórze uczucie czystości, lekkości i świeżości. Unikalna formuła żelu zawiera składniki, które nie tylko zarażają energią ale także dają dobry nastrój na cały dzień.

Aktywne składniki: Dahurska dzika róża, różeniec górski, malina tekszla, żeń-szeń, pięciornik niski, olejek z pestek arktycznej maliny, limonik dalekowschodni, biała mięta.

Są to kosmetyki organiczne z metką ECOCERT, nie zawierają szkodliwych związków: silikonów, EDTA, parabenów, PEG-ów, BHT-BHA ani olejów mineralnych.



Żel ma konsystencję...hmm...rzadszą niż kremowe z Palmolive (te bardzo lubię), ale znów nie jest nazbyt rzadki;) tak ok. Kilka pompek na myjkę nylonową (najpopularniejszą, taką o wyglądzie kalafiora;)) fajnie się pieni i umyje całe ciało. Skóra jest nawilżona. Zapach delikatny, na mojej skórze utrzymuje się tylko do wytarcia ręcznikiem...No i kluczowy jest właśnie ten zapach...

Sama nigdy bym nie kupiła żelu o takim zapachu. Kojarzy mi się ze starymi wodami perfumowanymi mojej babci, chyba za sprawą przewagi w nim nuty dzikiej róży...Jest jednak nienatarczywy, kwiatowy, ale trudny do określenia- chyba lepiej nie kupować w ciemno i powąchać wcześniej... Myślę, że wielu może przypaść do gustu ta różowa wersja, ja jednak wolałam fioletową irysową- przyjemniejszą dla mojego nosa. Polecam ogółem żele za wydajność, opakowanie z pompką i fakt, że zawierają naprawdę dużo wyciągów z ziół i roślin przy minimum chemii.

Pojemność: 400 ml
Cena: 18,50 zł (na stronie producenta); 20,00 zł za wersję "rosyjską" w mydlarni pod Poznaniem

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz