poniedziałek, 24 lutego 2014

krem BB od Yves Rocher



Mowa o Peau parfaite, moja wersja kolorystyczna: medium.
Przypadkowo wpadł do mojego koszyka ze względu na promocyjną cenę i chęć spróbowania europejskiej wersji kremu BB ;) Było lato, w sam raz nadawał się jako lżejszy zamiennik podkładu- nie lubię czuć na twarzy jakiejkolwiek „tapety”, gdy na dworze słońce praży.


Kremy BB często obiecują cuda: 5 w 1, 7 w 1, a nawet i 10 w 1! Ten ma zapewnić sześć w jednym- wg YR:

Doskonale nawilża skórę przez 24h.
Idealnie ujednolica koloryt skóry.
Tuszuje niedoskonałości skóry i oznaki zmęczenia.
Wygładza powierzchnię skóry.
Przywraca skórze blask.
Chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.


Po przetestowaniu moja opinia jest pozytywna i:

-Czuję nawilżenie
-Koloryt jest delikatnie ujednolicony
-Skóra jest subtelnie zmatowiona –ale przy nakładaniu kremiku pędzlem
-Niedoskonałości to on raczej nie zakryje, przy czym zauważyłam, że nakładany pędzlem (u mnie Hakuro H50) bardziej zachowuje się jak delikatny podkład- tj. krycie i mat są silniejsze aniżeli przy zwykłym nakładaniu go dłońmi.



Zwykle produkty typu BB kremy cieszą się większym powodzeniem w porze letniej jako lżejsze zamienniki podkładów. I słusznie. Nie mamy też zwykle wtedy wiele do ukrycia (wiadomo-słońce zasusza zmiany ale i opala wyrównując karnację), więc mogą się wówczas sprawdzić. Jednak na inną porę roku- nie polecam, chyba, że nie macie zbyt wiele do zatuszowania lub chcecie coś lekkiego mieć na twarzy np. gdy dzień spędzacie w domu.

Pojemność tubki: 50 ml
Cena: regularna ok. 49 zł, moja promocyjna ok. 21 zł

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz