czwartek, 30 stycznia 2014

Żel pod oczy Cię zaurOCZY

Kilka tygodni temu kupiłam w Naturze żel do powiek i pod oczy firmy Floslek. Jest to produkt ogólnie znany i lubiany, występujący w różnych wariantach na różne problemy skórne- ja mam wersję ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem.



Według opisu producenta żel ten:
"Łagodzi podrażnienia, przynosi ulgę, zmniejsza zaczerwienienie, pieczenie. Usuwa uczucie tzw. „ciężkich  powiek”. Likwiduje złuszczanie naskórka wokół rzęs u osób stale wykonujących makijaż oczu przy użyciu cieni prasowanych i tuszu. Wyciąg z rumianku działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo."

Kupiłam go, mimo że nie mam większości z wymienionych przez producenta problemów, a głównie jako preparat nawilżający i likwidujący obrzmienie skóry pod oczami. Rano moje oczy bywają nieco opuchnięte. Co prawda po kilkunastu minutach zwykle zjawisko to zanika, więc nie będzie to zasługą żelu czy kremu pod oczy, niemniej preparat może to przyspieszyć- szczególnie, gdy trzymamy opakowanie w lodówce, zimno bowiem redukuje obrzęki szybciej.



Sam bezzapachowy żel przyjemnie się rozprowadza i szybko wchłania, dobrze sprawuje się pod makijażem. Nie zapewni on raczej działania odmładzającego czy przeciwzmarszczkowego, ale przecież producent tego nie obiecuje. 

Na noc polecałabym coś bardziej odżywczego, ale uważam, że ten żel świetnie sprawdzi się na dzień. Proponuję też trzymać go w lodówce dla dodatkowego efektu likwidowania opuchlizny.


Plusami są:
  • naturalny skład żelu      
(Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Euphrasia Officinalis Extract, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Decylene Glycol)
  • cena - ok. 7 zł (w zależności od sklepu)
  • dostępność - praktycznie w każdej aptece czy drogerii
 

 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz